НЕ коректно працює обдув теплим повітрям

Тема в разделе "Поломки", создана пользователем Dmytro, 20 сен 2019.

  1. Dmytro

    Dmytro Новичок

    Сообщения:
    3
    Симпатии:
    2
    Баллы:
    3
    І30, 2011 р.в. (без клімата, звичайний кондиціонер) Ситуація така... Похолодало до +5-+8, включаючи обдув на максимально тепле повітря, з воздуховодів йде приємне гаряче повітря максимум 5-7 сек. потім поступово відчувається як температура обдува спадає на протозі сек. 20 і далі вже дує теплим літнім повітям, але аж ніяк як мало б дути коли все працює справно (обєктивності заради слід сказати, що якщо виключити обдув десь на дві хвилини і знову включити, ситуація повторюється (одразу гаряче, потім поступово холодніше)), коли прийде зима мені з таким обдувом буде як мінімум не весело.
    Патрубки під капотом оба гарячі, зі сторони водія добрався до радіатора пічки там також все гуд! Заслонку (та що під бардачком зі сторони пасажира), яка перемикає тепле і гаряче повітря також перевірив, рухається жваво і зупиняється в різних положеннях в залежності від вибраної температури, постороніх звуків ніяких не видає! Охолоджуюча рідина в нормі, щоб совість не мучила навіть ще долив грам 200! Підключаюти ОБД/ЕЛМ перевірив помилки і дивився динаміку чи падає температура ОЖ при включеному теплому обдуві на максимум, змін абсолютно ніяких, графік малює вперто температуру ОЖ 88-89 градусів.
    Думаю можливо так звана "воздушна пробка", оскільки місяців півтора назад лопнув патрубок, що йде на охолодження ЕГР (25650 2A700), з усіма наслідками, але авто не перегрівав практично одразу зупинився, навіть температура ОЖ не піднялася... патрубок замінено, рідину залито нову чітко до рівня в бачку! Після цього авто не грілося (тримало нормальну робочу температуру, кондиціонер холодив справно).
    Прошу дати пораду, можливо в когось таке було... в мене варіанти вже закінчилися:help2: Якщо це пробка як її "вигнати"? Чи всеж щось з блоком управління системи кондиціонування???Або не дай Бог потрібно замінювати радіатор пічки?
     
  2.  
  3. Satan Claus

    Satan Claus Местный житель

    Сообщения:
    392
    Симпатии:
    81
    Баллы:
    83
    Дизель? Проблема, так розумію, на прогрітому двіжку?
    В мене на дизелі вроді нормально гріє, але на тему підпишусь, цікаво.
     
  4. yakovec.roma

    yakovec.roma Новичок

    Сообщения:
    2
    Симпатии:
    0
    Баллы:
    1
    При вмиканні режиму обдуву скла автоматично вмикається кондиціонер, він швидко висушує скло, можливо тому й падає температура, спробуйте вибрати режим обдув вітрового скла і на ноги, якщо в Вас не клімат контроль.[​IMG]

    Надіслано від мого SM-J600F, використовуючи Tapatalk
     
  5. Dmytro

    Dmytro Новичок

    Сообщения:
    3
    Симпатии:
    2
    Баллы:
    3
    Дякую за відповіді. Так, авто дизель, на прогрітому моторі. Тут деякі спеціалісти в галузі механіки мені підказують, що 100% забитий радіатор пічки, навіть не дивлячись на те що трубки ті які в салоні зі сторони водія гарячі настільки, що на них з трудом секунд 5 руку можна тримати. Тому така ідея мені не дуже подобається, бо це означає що рідина циркулює по них норм, і проблема скоріш за все явно не в цьому.

    Щодо повідомлення yakovec.roma... дякую за відгук, так я це чітко розумію, і принцип роботи кондиціонера знаю))) До речі кондиціонер працює чітко, без жодних зауважень!
    В суботу 05.10 збираюся до Оф.дилера. Кому ж як не їм знати що ламається у І30???)))
     
  6. Satan Claus

    Satan Claus Местный житель

    Сообщения:
    392
    Симпатии:
    81
    Баллы:
    83
    До речі, якщо це щось дасть, можу дати помацати свій дизель для порівняння.
     
  7. yakovec.roma

    yakovec.roma Новичок

    Сообщения:
    2
    Симпатии:
    0
    Баллы:
    1
    В мене забитий радіатор пачки, то він не гріє в жодному режимі, лише на високих обертах на трасі прогріває діфузор з боку водія, то це 100% забитий, а якщо в Вас не гріє лише на скло, то я сумніваюсь.

    Надіслано від мого SM-J600F, використовуючи Tapatalk
     
  8. Dmytro

    Dmytro Новичок

    Сообщения:
    3
    Симпатии:
    2
    Баллы:
    3
    Всім привіт! Проблему вирішено! Відвідував Корея Авто, спеціалісти розвели руками і сказали 100% забитий радіатор пічки (до ворожки не ходи)!!! Мої сумніви підтвердилися! Ощасливили прайсом на виконання робіт по заміні і кількості деталей які необхідно знімати, вийщло в районі 5к грн., без вартості самого радіатора! Цю дурнувату ідею з розборкою всього салону одразу відкинув і твердо прийняв для себе рішення, що болгарка вирішить мої проблеми!)) Замовив радіатор (вартість 1600 грн., пише що виготовлений в Кореї, хоча в магазині сказали, що в Польщі!Snooks_man), придбав диск для болгарки по металу 18 грн., півметра відрізного патрубка, 4 хомути і вперед!...розбираємо частину пластмасок зі сторони водія, знімаємо обшивку під кермом, воздуховод на ноги водія і маємо майже шикарний доступ до винуватця, беремо болгарку і легкими рухами за хвилину часу відпилюємо Moil_0987man дві трубки) важливо мати міру в цьому (відпилюванні), а ще краще підставити під зворотній бік трубок щось типу картону або дсп для того, щоб одразу зрозуміти, що трубка повністю перерізана і не задіти сам корпус пічки, + старатися не задіти проводку! таким чином після всього стресу :) витягуємо на себе радіатор, вуаля основну стресову роботу пророблено! Беремо новий радіатор, рулеткою або лінійкою відміряємо на 1 см менше або більше (в залежності хто як буде його спилювати), визначаємо місце і відрізаємо трубки від нового! Порада для майбутніх поколінь (патрубки купляйте мякі, але якісні), я придбав ну дуже тверді, щей до того ж ідентичного діаметра, що й трубки самого радіатора (ох і намучився, коли вставляв їх :banghead:), зате коли все стало на свої місця зробив для себе висновок, що по суті хомути не дуже то й потрібні, однак для вірності все ж затягнув їх!)) Доливаємо орієнтовно 1-1,5 л. охолоджуючої рідини, заводимо автомобіль, проводимо контролюгий огляд і збираємо все на свої місця! Після чого виїжджаємо на дорогу, гарненько прогріваємось і...насолоджуємось постійно гарячим повітрям!!!
    Результат такої роботи вартий того щоб її проробити, до того ж наступна така заміна може зайняти максимум 30-40 хвилин часу, що також на користь такої заміни! Бержіть себе, не забувайти дякувати "аварійкою" і не ламайтеся!))
    P.S. якщо будете йти таким шляхом, постеліть саму звичайну дитячу пеленку (не промокаючу) на коврик і максимально її запихніть до самого радіатора, тому що коли зріжете трубки якась кількість ОЖ однаково буде витікати, а копійчана пеленка заощадить ваші гроші на мийці та хімчистці салону!
     
    ork и Satan Claus нравится это.
  9. erne

    erne Новичок

    Сообщения:
    5
    Симпатии:
    0
    Баллы:
    1
    Так тримати!..
     
Загрузка...

Поделиться этой страницей